Què fer davant una reclamació a consum?

T’expliquem els passos a seguir:

*Has de tenir penjat el cartell reglamentari al teu establiment de forma visible que digui que el teu establiment disposa de fulls de reclamacions

Descarrega’l aquí

*Has de tenir fulls de reclamacions a disposició del client

Descarrega’ls aquí

*Recorda que és el client qui ha de tramitar la reclamació. En cas contrari, no es farà efectiva.

Per qualsevol dubte o informació complementària, estem aquí per ajudar-te!

[email protected]  977239600

Més notícies

Declaracions Yzuel

L’AEHT ES DESMARCA DE LES DECLARACIONS DE JOSÉ LUÍS YZUEL   En unes declaracions recents, el president de la Confederació Empresarial d’Hostelería d’España, ha afirmat

Llegir més »

Sopar Anual

Ja pots comprar el teu ticket pel sopar anual de l’AEHT · 18 de setembre a Mas La Boella 📍 Una cita imprescindible del nostre sector que

Llegir més »