MAKRO I SAN MIGUEL, nous partners prèmium de l’AEHT

Makro passa a ser patrocinadora oficial de l’oferta formativa de la Federació

La Federació d’Associacions d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona no només creix en nombre de partners, sinó que també amplia el compromís d’aquests amb el sector. És el cas de Makro i Sanmiguel, empreses que es converteixen en partners prèmium de l’AEHT.

Així doncs Makro, Makro, compañía líder en distribución mayorista multicanal a hostelería en España i San Miguel, la companyia líder en el sector cerveser; reafirmen i amplien el suport a l’entitat; fet que possibilitarà que AEHT disposi de més recursos per seguir dinamitzant i recolzant al sector hostaler a la província de Tarragona.

Aquest compromís, ja es reflecteix a la “mítica chaquetilla” que l’AEHT entrega a professionals i personalitats destacades del sector hostaler en els diversos actes que realitza, amb els logotips d’ambdues empreses acompanyant el de Repsol; partner principal de la Federació d’Hostaleria.

Particularment, MAKRO es converteix, també, en partner oficial de l’oferta formativa que l’AEHT ofereix trimestralment als associats. Així doncs, el distintiu, By Makro, acompanyarà totes les formacions que ofereix l’AEHT i que es pot consultar a www.aeht.es/formacio

 

SOBRE MAKRO

Makro, filial espanyola del grup alemany METRO, és l’empresa de distribució del sector de l’hostaleria a Espanya. Compta amb més de 900.000 clients i amb 37 centres distribuïts en 15 Comunitats Autònomes. Makro ofereix a l’hostaler una experiència de compra multicanal amb més de 42.000 productes, solucions i serveis adaptats a les vostres necessitats, apostant pel producte local i pel producte fresc de qualitat. L’any fiscal 2021/2022 Makro va obtenir unes vendes consolidades de 1.461 milions d’euros. 

Més informació a www.makro.es.

 

SOBRE SAN MIGUEL

Companyia familiar 100% espanyola, líder del sector cerveser al nostre país. Disposa d’11 centres d’elaboració de cervesa –vuit a Espanya i dos als EUA–, quatre fonts d’aigua amb les plantes d’envasament i un equip de més de 4.000 professionals. Compta amb més de 125 anys d’història, que comencen amb el naixement de Mahou el 1890. Des de llavors, l’empresa no ha parat de créixer. L’any 2000, Mahou adquireix Sant Miquel. El 2004, incorpora la marca canària Reina i, el 2007, Cervesas Alhambra. A més, ha diversificat el seu negoci amb la compra el 2011 de Solán de Cabras.

Posseeix un ampli portafoli de cerveses nacionals on destaquen, entre d’altres, Mahou Cinco Estrellas, San Miguel Especial i Alhambra Reserva 1925; productes pioners en la seva categoria, com San Miguel 0,0%, San Miguel ECO, Mahou Barrica i marques aptes per a celíacs com San Miguel Gluten Free i Mahou Cinc Estrelles Sense Gluten.

També té una àmplia gamma de cerveses internacionals i marques d’aigua com Solán de Cabras i està iniciant noves línies de negoci per aportar solucions integrals a la mida dels seus clients. La internacionalització és un dels eixos estratègics per al desenvolupament del negoci. Produeix més del 70% de la cervesa espanyola que es consumeix al món i és present a més de 70 països.

Més notícies