Nova edició de La Guia Gourmet i la Revista A la Carta de l’AEHT

La V edició de la Guia Gourmet estrena una versió independent de la Guia d’Hotels

El número 46 de la revista A La Carta potencia l’enogastronomia i entrevista a Eduard Xatruch

 

La cinquena edició de la Guia Gourmet de Restaurants i Hotels de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre i el número 46 de la Revista A La Carta han estat presentades en un esdeveniment celebrat a la Cambra de Comerç de Reus aquest matí, on el Sr. Pau Salvadó, membre del Comitè Executiu i coordinador de la Comissió de Comerç de la Cambra de Comerç de Reus, ha destacat la importància d’iniciatives com aquesta que promouen i reforcen el establiments de poblacions com Reus.

Ambdues publicacions,  promogudes per la Federació d’Associacions d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona, es consoliden com a referents en promoció turística de la província de Tarragona.

5a edició de la Guia Gourmet de Restaurants i Hotels de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre

La Guia Gourmet, en aquesta cinquena edició, incorpora prop de 800 establiments que inclouen bars, restaurants, hotels, cases rurals, pensions, cafeteries i gelateries de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. La Guia té com objectiu esdevenir, any rere any, una eina de  promoció de la diversitat dels establiments de l’AEHT per enfortir el territori, posant en valor els seus productes distintius i contribuint a la dinamització econòmica del destí.

Com a novetat, i degut a l’alt volum de referències, l’entitat ha optat per publicar una guia independent que inclou els prop de 130 hotels de l’Associació Hotelera de la Província de Tarragona, la major part d’ells ubicats a l’”Altra Costa Daurada”, aquella que no només acull a turistes de sol i platja sinó que ajuda a desestacionalitzar i repartir la demanda arreu del territori i durant tot l’any. En aquest sentit, Victor Perales, president de la AEH de Reus, ha remarcat la importancia d’aquest objectiu per poder seguir oferint feina tot l’any i generar un consum més equilibrat que reverteixi en el nostre entorn.

Les 4.500 unitats de la guia estaran disponibles als principals punts d’interès turístic, com els patronats de turisme de la província, fires, hotels, restaurants, clubs esportius i diverses entitats, perquè els lectors puguin trobar-la fàcilment.

 

46è número de la revista A La Carta

A l’acte també s’ha presentat la 46ena edició de la revista A la Carta. Aquesta publicació semestral és una font d’informació imprescindible per als professionals del sector hostaler i turístic. En aquest número, l’enoturisme n’és un dels protagonistes, ja que representa un factor clau per al desenvolupament del territori, retenint talent i promocionant productes de qualitat que mantenen l’autenticitat del model turístic defensat. Dins d’aquesta edició, també s’hi troba una entrevista exclusiva amb el xef dels restaurants de renom Compartir i Disfrutar, Eduard Xatruch, que actualment ocupa la segona posició en la llista dels 50 Millors Restaurants del Món o una entrevista a Conor Cushnahan director general de Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa. Mag Pareja, president d’hotels de Reus ha afegit que continguts com aquests inspiren als hotelers de la zona, però també potencien la Costa Daurada com a un destí de qualitat.

A més de la versió en paper, tant la Guia Gourmet com la revista A la Carta també es podran consultar en línia a través del lloc web www.aeht.es. Pel que fa a la guia, comptarà amb filtres de cerca per comarca, població o tipus de restaurant. D’aquesta manera, els usuaris tindran l’oportunitat de trobar establiments amb cuina tradicional, amb Estrella Michelin, de tota la vida, amb sabors exòtics o innovadors, així com hotels urbans, hostals i cases rurals.

Des de l’Ajuntament de Reus, Sandra Guaita, alcaldessa de la ciutat i enguany vestint la tradicional “chaquetilla” de la federació com a padrina de la cinquena edició de la Guia Gourmet ha remarcat la importància d’aquestes iniciatives per a la ciutat però també per a la província ja que visibilitza el talent d’un sector tant estratègic per al territori i ha posat en valor la tasca de la Federació.

Francesc Pintado ha parlat d’ambdues publicacions com eines indispensables en la promoció dels restaurants i hotels. En definitiva, dues publicacions consolidades que permetran als visitants i locals gaudir d’experiències gastronòmiques excepcionals i explorar la diversitat culinària i turística del nostre destí.





 

 

Més notícies