Aquest suport express a l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona possibilitarà que AEHT dispongui de més recursos per seguir dinamitzant i recolzant al sector
D’esquerra a dreta: Alberto Arnal, director de MAKRO Castelló (antic director MAKRO Tarragona); Francesc Pintado, presidente de la AEHT; Sandra Ruíz, Cap Comercial de MAKRO Tarragona; i Fernando Palacio, director de MAKRO Tarragona
L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona creix en nombre de socis, d’associacions territorials i també en nombre d’organitzacions col·laboradores que donen suport a l’entitat i que ofereixen avantatges als més de 670 socis. MAKRO, com a mostra del seu compromís amb bars i restaurants, ha estat una de les darreres companyies en recolzar al sector i al territori a través de la firma d’un acord de col·laboració amb AEHT. D’aquesta forma, la companyia de distribució de productes i serveis a l’hostaleria es suma a les més de 70 empreses que ja col·laboren amb l’associació a la regió.
A través d’aquest acord, MAKRO i l’associació fan un pas més allà al signar un conveni anual que permetrà contribuir a mitigar la delicada situació que viu el sector a la província a conseqüència de la pandèmia. La regió de Tarragona busca ara reactivar-se després de setmanes de tancament per les restriccions de les autoritats sanitàries.
Aquest suport express a l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona possibilitarà que AEHT dispongui de més recursos per seguir dinamitzant i recolzant al sector a la seva àrea d’influència. Recursos que es destinaran a potenciar la promoció de jornades gastronòmiques, la formació d’associats, l’assessorament i
l’acompanyament, entre altres actuacions que, ara més que mai, busquen donar resposta a les necessitats de bars i restaurants que estan molt afectats pels efectes de la crisis sanitaria.
Des de fa més de 48 anys, MAKRO ha mostrat la seva implicació amb l’hostaleria de manera incondicional. Un esforç que s’intensifica els últims mesos amb l’arribada del Covid-19. Així, la companyia ha posat en marxa diverses iniciatives, com guies de reactivació o formació, protocols de subministrament segurs, campanyes per visibilitzar els problemes directes de bars i restaurants, entre altres, amb l’objectiu d’impulsar als negocis hostelers.
SOBRE MAKRO
MAKRO, filial espanyola del grup alemany METRO, és l’empresa de distribució del sector de l’hostaleria a Espanya. Compte amb més de 900.000 clients i amb 37 centres distribuïts en 15 comunitats autònomes. MAKRO ofereix al sector un experiència de compra omnicanal amb més de 42.000 productes, solucions i serveis adaptats a les seves necessitats, apostant pel producte local i pel producte al fresc. L’any fiscal 2018/2019, MAKRO va obtenir unes vendres consolidades de 1.256 millones d’euros. Més informació a www.makro.es