L’”ARRÒS MARINER DE TARRAGONA, JORNADES GASTRONÒMIQUES”, ARRENCA LA SETMANA VINENT A TARRAGONA

20  restaurants de la ciutat oferiran menús amb l’arròs mariner com a protagonista de l’1 al 19 de juliol

Podeu consultar els menús dels restaurants participants a www.aehtarragonaciutat.com

L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat, amb el suport del Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona i amb el patrocini d’arròs Bayo i del celler Clos Montblanc, ha presentat avui dimarts 23 de juny, lArròs Mariner de Tarragona, Jornades Gastronòmiques que començarà el proper 1 de juliol i s’allargarà fins al 19 de juliol. Durant 19 dies, 20 dels millors restaurants de la ciutat serviran menús especials amb l’arròs mariner com a protagonista. 

L’acte de presentació, celebrat al Pla de la Seu de la Catedral de Tarragona,  l’ha obert la Sra Laura Castel, Consellera de turisme a l’Ajuntament de Tarragona, qui ha volgut destacar l’aposta de l’Ajuntament per donar suport a la gastronomia de la ciutat a través de campanyes promocionals.

Les jornades gastronòmiques de l’arròs mariner que s’han presentat avui, estaven previstes començar el passat mes de març, però la crisi sanitària provocada pel Covid-19, va obligar a l’Associació a aturar la iniciativa, la qual s’engega de nou aquest mes de juliol, per ajudar al sector a adaptar-se, poc a poc, a la nova normalitat

“Volem que aquesta campanya gastronòmica, vagi més enllà de Tarragona”, comenta Javier Escribano, president de l’AEH Tarragona ciutat i, afegeix: “el nostre objectiu és fomentar la gastronomia entre setmana, per compensar la davallada del turisme”

Els organitzadors de les jornades han habilitat una pàgina web on es podran consultar els menús dels restaurants participants: http://www.aehtarragonaciutat.com/

Els restaurants participants són: Alta Taberna Solric, Arlemar Restaurant, Ca l’Eulàlia, Cócula Restaurant, El Llagut, El Paseo, El Pòsit del Serrallo, El Terrat, Fòrum, La Morada, La Xarxa, Les Fonts de Can Sala, Mos Restaurant, Palau del Baró, Restaurant Barhaus, Restaurant La Caleta, Restaurant SolRic, Restaurant Nàutic Tarragona, Restaurant TarracoPark, Seasons.

Els establiments participants han elaborat menús tradicionals o innovadors amb arròs BAYO del Delta de l’Ebre i maridats amb vins del celler CLOS MONTBLANC, DO Conca de Barberà, ambdós patrocinadors oficials de l’Arròs Mariner de Tarragona. Els menús gastronòmics dels establiments participants tenen un preu que va des dels 15 euros i fins als 50 euros i consten d’un entrant o primer plat, un plat principal,  postres,  aigua, pa i vi inclòs. 

“El port de Tarragona és una mostra de la nostra identitat gastronòmica marinera, i la combinació dels menús amb els arrossos del Delta de Bayo, faran una combinació perfecta”, afegeix Javier Escribano.

Així doncs, a través d’aquesta campanya, l’AEH Tarragona Ciutat vol seguir potenciant productes gastronòmics que identifiquen i consoliden la cuina i la història de la ciutat. Per aquest motiu, durant més de dues setmanes, els menús elaborats per 20 restaurants participants traslladaran els sabors imprescindibles del nostre mar i de la nostra terra als paladars de tothom que s’apropi a redescobrir l’arròs mariner de Tarragona.

Comments are closed.