Entrevista Pilar Molina

Consultora, Formadora i Coach en Desenvolupament Organitzacional i Gestió del canvi

Com va començar l’empresa? Ens expliques breument l’història i la trajectòria des que va néixer?

Em vaig diplomar en Empreses i Activitats Turístiques. Vaig iniciar la meva carrera en el món d’atenció a client i vendes atès el meu alt sentit de vocació de servei, recordo que a la meva primera entrevista, quan em van preguntar quin era la meva feina ideal, vaig respondre un que combinés contacte amb el client, idiomes i viatges. A més que és treballes per objectius. I durant més de 20 anys, en un entorn multinacional, la meva vida professional ha girat sobre aquests quatre pilars, ocupant diferents llocs de responsabilitat en Vendes, Atenció a el client i posicions de direcció. Recordo que quan em van donar la primera posició de responsabilitat, el primer que em va venir al cap va ser si faria bé la funció de les tasques en sí però a al poc temps el que més em va preocupar va ser la gestió del propi equip. No és fàcil, i gestionar persones cal prendre-s’ho molt seriosament i hauria de ser part obligatòria d’algun grau universitari, perquè depèn la teva gestió faràs que aquestes persones estiguin més motivades o menys, que s’aconsegueixin els resultats desitjats o no… el liderar persones és un treball en sí… recordo que em frustraven moltes situacions … per posar un exemple, us ha passat de comunicar alguna cosa i als dos minuts que us preguntin sobre alguna cosa que acabes de dir? Us ha passat de no encertar amb la contractacions i perdre temps i diners? Us ha passat de veure desmotivat a algú del teu equip quan tu creus que fas tot per tenir-lo content? Us ha passat no aconseguir els resultats esperats quan creus que es podrien haver aconseguit? I va ser aquest el meu punt de partida per endinsar-me en el món del comportament humà perquè a més si alguna cosa vaig aprendre gestionant equips és adonar-me que el més important que tenen les empreses són les PERSONES. Vaig decidir fer un Màster en coaching personal i executiu. Estic Certificada com a Coach (CAC, Nº10989) per l’Associació Espanyola de Coaching (ASESCO). Estic certificada en Extended DISC, metodologia que em va ajudar a entendre i apreciar l’estil de comportament de l’equip, i d’aquesta manera adaptar l’estil de comunicació amb els altres per aprendre a comunicar-me millor. Estic Certificada en Neuroview, que ajuda a augmentar la confiança i compromís en els nostres col·laboradors, en definitiva, de l’equip. Estic Certificada en Metodologia Sikkhona, Metodologia que contribueix a augmentar la cohesió en els equips. Tinc la Certificació internacional Licensed Practitioner of NLP (R.Bandler, co creador de la PNL). Amb la PNL s’obtenen grans resultats per aconseguir canvis o millores personals i organitzacionals. Per què neix la meva empresa? Hi ha diversos motius: El principal, dedicar-me al que realment M’APASSIONA i saber que la meva experiència personal podia ajudar a les empreses. Una altra, també molt important, el poder conciliar millor la meva vida familiar, amb dos nens petits, necessitava la flexibilitat d’horari que em dona la meva feina, així que fa gairebé dos anys, vaig decidir emprendre i vaig muntar la meva pròpia empresa (PMO) focalitzada en el desenvolupament organitzacional i gestió del canvi.

Quins serveis oferiu al sector de l’hostaleria i la restauració? Ofereixo Serveis de FORMACIÓ en Lideratge, Comunicació Efectiva, Entrevistes per competències, Atenció al client i Vendes. Serveis de COACHING, personal i Executiu i també Serveis de INTERIM MANAGMENT, m’incorporo a les empreses per un temps determinat.

Quin valor afegit fa que us diferencieu de la competència? El que em diferencia de la meva competència és que les meves formacions són úniques, basades en situacions reals viscudes en primera persona, són situacions que estan vivint els propis assistents i el aportar eines i recursos que a mi em van ajudar les troben útils. NO hi ha res millor que assistir a formacions que “serveixin”. També solen destacar el participants de les meves formacions que són molt dinàmiques i divertides.

Què és el millor de la teva feina? I el més difícil?
El que més m’agrada de la meva feina és que realment m’apassiona! És com no Treballar! També m’agrada molt el “win win”, és a dir, crear relacions amb clients, Partners on guanyem tots i sobretot veure el resultats del canvi desitjat!

Quin o quins avantatges tenen els nostres socis en els serveis que oferiu? S’aplicarà un 10% de descompte en tots els meus serveis i podran participar al “Loyalty plan” dissenyat només per a la AEH. També dir-vos que les formacions es poden bonificar per la tripartida.

Què més ens voleu explicar? 😉 Us donem espai! M’agradaria dir-vos que he organitzat a les instal·lacions de l’AEH un curs en obert per al pròxim Dilluns 6 d’Abril de “Comunicació efectiva”, per a tots aquells que em vulguin conèixer en acció i que vulguin millorar les seves habilitades de comunicació, no us ho podeu perdre!

Coneix-la millor a
http://www.pilarmolina.org/

Comments are closed.