Entrevista a Jaume Crusat, CEO de Booking Line Services

Com va començar l’empresa? Ens expliques breument l’història i la trajectòria des que va néixer?

BLS sorgeix com el medi per a fer la transició d’una comercialització tradicional a un model en constant canvi i evolució. Vam veure que degut a la gran caiguda de demanda turística a la zona als inicis de la crisi de 2008, els establiments no estaven preparats per transformar la seva comercialització cap a un model més tecnològic, clarament hi havia una necessitat de cobrir aquest buit.

Durant aquest anys hem comprovat el valor que aportem als nostres clients ja que realment estem aconseguint un equilibri entre la comercialització tradicional i actual.

Quins serveis oferiu al sector de l’hostaleria i la restauració?

  • Revenue Managment
  • Web + Motor de reservas
  • Channel Manager
  • Eines de Marketing online
  • Campanyes de Marketing online

BLS és una empresa especialitzada en les tres àrees que són els pilars de l’èxit d’un allotjament turístic: R + D, Revenue Management i Màrqueting Online. Som experts tant en l’àmbit estratègic com operacional: ens encarreguem del disseny, implementació i gestió del Revenue Management i del model de comercialització òptim pels establiments per tal d’obtenir la major rentabilitat. Treballem amb les millors eines tecnològiques per optimitzar i potenciar la venda directa per obtenir el major retorn. Utilitzem les tècniques més avançades de màrqueting i comunicació per a augmentar la visibilitat i reputació de les marques a Internet.

Quin valor afegit fa que us diferencieu de la competència?

Busquem la màxima personalització i implicació amb els nostres clients. El nostre objectiu és que els establiments sentin que som un departament més dins de la seva organització. Ens adaptem continuament als canvis tan tecnològics com estructurals.

Què és el millor de la teva feina? I el més difícil?

Veure com els establiments que confien en nosaltres superen els objectius marcats. Justament la confiança; sabem que és díficil que un establiment faci un canvi tant radical en la seva forma de gestionar la comercialització, però al segle XXI és imprescindible.

Quin o quins avantatges tenen els nostres socis en els serveis que oferiu?

En primer lloc realitzem un estudi de l’establiment per veure on i com els podem ajudar, marquem una estratègia i optimitzem la propia imatge de la marca online. Comptem amb un equip molt preparat i proper.

Què més ens voleu explicar? 😉 Us donem espai! Ens encanten els canvis, investiguem continuament quines són les millors solucions tecnólogiques i no dubtem en aplicar-les. La TRANSFORMACIÓ és l’ecosistema on millor ens desenvolupem.


Coneix-los millor a la seva web

Comments are closed.