Coca-Cola aposta per recolzar l’hostaleria de la província de Tarragona

Coca-Cola, una de les marques líders mundials en refrescos, acaba de signar un conveni anual de patrocini amb l’Associació d’Hostaleria de Tarragona

L’Associació d’Hostaleria de Tarragona, creix dia rere dia, en nombre de socis i  associacions territorials, però també en nombre de partners que donen suport a l’entitat i que ofereixen avantatges als més de 650 associats.

L’AEHT ja compta amb més de 70 empreses al seu costat i Coca-Cola ha estat una de les darreres organitzacions que ha demostrat el seu suport al sector i al territori a través de la signatura d’un conveni de patrocini.

Des de sempre, la marca líder en refrescos ha demostrat el seu suport al sector aportant producte o suport econòmic en esdeveniments gastronòmics, com és el cas del recolzament que va demostrar el setembre passat en l’esdeveniment Gastro Wine & Music que l’AEHT Salou va organitzar amb més de 300 assistents.

Però en aquesta ocasió, Coca-Cola ha volgut apostar per la signatura d’un conveni anual, en un moment en que el sector de l’hostaleria es troba en una situació delicada després de la crisi del Covid-19. 

Durant aquest mesos en que els establiments del sector han estat tancats, ja hem vist que Coca-Cola ha demostrat el seu recolzament als bars i restaurants a través de campanyes com “Juntos con la hostelería’, a través de la qual ha realitzat diverses sessions amb experts per fer front a l’impacte del Covid-19 al sector, contribuint a preparar els hostalers per la nova normalitat després de l’alerta sanitària. Ho ha fet a través del seu compte d’Instagram Bartalent Lab, a través del  qual han tractat temàtiques com la relació entre professionals i clients, la sostenibilitat, l’hostaleria digital, les noves tendències, el delivery, el take away, la mixología, prevenció i operativa… entre altres. 

Però el suport exprés a l’Associació d’Hostaleria de Tarragona a través del conveni signat aquesta setmana, possibilitarà que l’AEHT disposi de més recursos per seguir dinamitzant i recolzant el sector a la província de Tarragona. Recursos que es destinaran a potenciar la promoció de jornades gastronòmiques, la formació, la promoció… i moltes més actuacions que, ara més que mai, l’associació està intensificant per donar resposta a un dels sector més afectats per la crisi del Covid-19.


Comments are closed.