Menú AEHT

ASSESSORIA LABORAL

Departament Laboral

És el departament que s’encarrega d’assessorar i gestionar de quantes matèries es refereixen a les relacions laborals d’empresa, treballadors i Administració.

Assumptes com ara les contractacions, els seguros socials, les fulles de salari, etc, i tots els tràmits relacionats amb el món laboral dels nostres associats, són gestionats de manera molt especialitzada, donat que, com a representants del sector empresarial de la província, l’AEH assisteix a les deliberacions dels Convenis Col.lectius Laborals del sector i la seva corresponent signatura.

Consulta directa mail: gestiolaboral@aeht.es

 

Servei d’Assessoria

  • Consultes verbals, telefòniques i assessorament en tot el relatiu a les obligacions de l’Empresa amb Seguretat Social i Treball.
  • Assessorament i estudi, d’acord amb la normativa i situació laboral existents, de l’adaptació del sistema de contractació més adequat per l’activitat.
  • Assessorament i resolució de consultes en l’àmbit del Conveni Col.lectiu per a la industria d’hostaleria i turisme de Catalunya.
  • Informació i assessorament dels contingents de treballadors estrangers.
  • Borsa de treball gratuita, pels associats.

Serveis de Gestió

  • Altes, Baixes i variacions de dades de treballadors a la Seguretat Social.
  • Altes i Baixes d’autònoms.
  • Confecció de Rebuts de salaris.
  • Formalització de Contractes de Treball, Pròrrogues i modificacions.
  • Certificat d’empresa.
  • Notificacions de finalització de Contractes de Treball.
  • Confecció dels Boletins de cotització al Règim General (TC-1/TC-2).
  • Formalització i presentació de parts d’accident, malalties, etc.
  • IRPF, ingrés trimestral i resum anual.
  • IRPF, certificat anual de retencions dels treballadors.
  • Sol.licitud d’informes de vida laboral davant TGSS.
  • Llistat de costos mensuals en concepte de salaris, IRPF i Seguretat Social.