Menú AEHT

Assessoria administrativa

Son moltes les obligacions que hem de tenir en compte a l’hora d’obrir i mantenir un establiment d’hostaleria, i a la nostra assessoria administrativa us informarem, assessorarem i ajudarem a pensar-hi en totes i, fins i tot, a complir amb moltes d’elles.

Serveis Tècnics-Administratius

  • Tràmits per obtenir el permís d’obertura de l’Ajuntament (alta/canvi titular): informació de la documentació necessària, assessorament i seguiment.
  • Tràmits per obtindre l’autorització d’activitat i la inscripció al REAT (Registre d’Establiments i Activitats Turístiques) del Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya: informació, assessorament i presentació.
  • Tràmit per l’obtenció de les plaques identificadores obligatòries.
  • Lliurament gratuït dels cartells obligatoris de les llistes de preus que han de mostrar al públic tots els establiments.
  • Assessorament i informació referent a totes les normatives que afecten al sector (turístiques, sanitàries, seguretat, etc).

Consulta directa
Mail: informacio@aeht.es