Entrevista a Joana Martí d’El Molí dels Avis

Què és el millor del teu establiment? Ens expliques els tres imprescindibles?

La trilogia: El servei de sala, la qualitat en el producte i la confidencialitat amb el client.

Alguna novetat que vulguis compartir amb nosaltres?

Per la nova temporada 2019 tenim pensats nous plats de tonyina, millorar el nostre menú degustació que tenim de tonyina i una nova zona per al tapeo, seguint sempre la mateixa qualitat que fins ara.

Quins són els reptes de futur?

Primerament és no perdre la il.lusió i les ganes de treballar, després millorar cada dia tant en el món del vi, servei de sala i sobretot el tracte amb el client. Arribar a tenir cada dia un restaurant una mica millor.

Què és el millor de la teva feina? I el més difícil?

El contacte amb el client és una part molt enriquidora per a mi, un intercanvi de coneixements continu. M’agrada molt ser còmplice de molts moments feliços i inolvidables en cadascun dels àpats que hem preparat pels comensals. La part negativa és el desgast físic i sobretot mental que comporta la nostra feina, degut als serveis tan llargs que oferim juntament amb la dificil tasca de conciliació familiar.

Explica’ns tres imperdibles del teu territori que recomanes als teus clients?

“Fer la ruta GR per tota la costa (L’Ametlla de Mar – Ampolla), fer el Tuna Tour i la visita obligada al Delta de l’Ebre qualsevol dia de l’any”

I tu, quan surts del restaurant i vols desconnectar, te’n vas a… Ens recomanes el teu racó preferit de la zona?

El Delta de l’Ebre en totes les seves vessants: paisatges canviants segons l’època del any i disfrutar de la seva gastronomia.

Quan vas de vacances i sopes a un restaurant segur que descobreixes noves maneres de fer, idees, propostes innovadores… Ens n’expliques una que t’hagi cridat l’atenció?.

La setmana passada: Pop a la brasa amb gelat de wasabi, estava espectacular!!

Ara sí, és moment de mullar-se. Si t’haguessis de perdre a un restaurant (del món), quin seria?

A un restaurant (de qualsevol part del món) on visquin aquesta feina amb la mateixa il.lusió i profesonalitat que ho vivim nosaltres. Segur que allí disfrutariem molt.

Des de quan ets soci de l’AEHT?

Som socis desdel primer any que varem obrir el restaurant, desde 2006.

Què t’aporta estar associat a l’AEHT?

La seguretat de saber que fem les coses bé, l’assessorament en tants aspectes del nostre negoci.

Demana un desig pel sector de l’hostaleria i la restauració

M’agradaria de tot cor que hi hagués una major vocació però sobretot més profesionalitat dins el sector. Necesitem que el sector tant de l’hostaleria com de la restauració sigui digna i respectuosa amb el saber fer.

Joana Martí, propietària d’El Molí dels Avis

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*