Entrevista a Carlos Segarra, director de l’Hotel Urbis Centre i del Restaurant Cócvla

Carlos Segarra és vicepresident de l’AEHT, vocal de l’Associació d’Hostaleria de Tarragona i director de l’Hotel Urbis Centre i el restaurant Cócvla. Descobrim amb ell imprescindibles d’aquesta ciutat romana que tant li agrada i de l’establiment que regenta. Un plaer tenir-lo amb nosaltres com a soci des de 1977.

Abans de començar, felicitats per la Forquilla d’Or! Què ha representat per tu que el Restaurant Cócvla guanyi el Tarragona dTapes d’aquesta edició?

Una gran satisfacció. Aconsseguir una important fita després de 9 anys de participar al Tarragona de tapes

Què és el millor del teu establiment? Ens expliques els tres imprescindibles?

El millor és la dedicació amb la que s’elaboren els plats. Acabem d’incorporar a la carta el ravioli campio, també hi tenim alguna recepta de cuina de l’Antiga Roma i per descomptat els nostres famosos callos.

Alguna novetat que vulguis compartir amb nosaltres?

Aviat obrirem una terrassa a la plaça i un gastrobar que li direm Les Picardies del Cocvla

Quins són els reptes de futur?

Consolidar la nostra oferta gastronòmica i donar a entendre als tarragonins que es pot menjar bé en un hotel.

Què és el millor de la teva feina? I el més difícil?

El millor es la relació amb els clients, amb molts dels quals acabes sent amic. El repte diari és estar a l’alçada del que esperen.

Explica’ns tres imperdibles de la ciutat que recomanes als teus clients?

La visita gastronòmica al Serrallo i la Part Alta, la visita a la catedral i les nostres platges.

I tu, quan surts del teu establiment i vols desconnectar, te’n vas a… Ens recomanes el teu racó preferit de la zona?

Em podràs veure pel Serrallo, per la Part Alta, tocant ferro i a la platja llarga

Quan vas de vacances i sopes a un restaurant o dorms a un hotel, segur que descobreixes noves maneres de fer, idees, propostes innovadores… Ens n’expliques una que t’hagi cridat l’atenció?

Sempre cal estar atent a les noves tendències. Vaig estar en un hotel on no hi havia recepció i el recepcionista t’atenia a peu dret al hall. A vegades hi ha iniciatives curioses.

Ara sí, és moment de mullar-se. Si t’haguessis de perdre a un restaurant (del món), quin seria?

No em perdria a un restaurant pero si a un lloc on menjar: a la vora del mar, en una platja tranquil·la i amb els peus descalços dins la sorra.

Des de quan ets soci de l’AEHT?

Des de 1977

Què t’aporta estar associat a l’AEHT?

La tranquil·litat de saber que els interesos del nostre sector estan representats

Demana un desig pel sector de l’hostaleria i la restauració

Arribar a un nivell d’interlocució útil amb l’administració

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*