Èxit del dTapes Tarragona, recuperat aquest 2018 per l'AEHT

dTapes és una iniciativa que no només posava en valor la marca de la ciutat de Tarragona, sinó que suposava un clar impuls envers una activitat empresarial que defineix el territori, tot realçant, un dels seus grans actius: la gastronomia.

El Tarragona dTapes, el primer concurs i ruta de tapes de Catalunya, ha estat un èxit sense precedents des de que es va idear a l’any 2008 de la mà de la Cambra de Tarragona. Tant és així que si avui tenim iniciatives semblants arreu del país ho devem a pioners com l’Albert Abelló, llavors president de la Corporació tarragonina.

Amb aquests precedents, l’Associació d’Hostaleria de Tarragona tenia molt clar que calia recuperar el Tarragona dTapes, tornar-lo a posar en marxa i retornar-lo als restauradors. L’entesa i la col·laboració de la Cambra en aquest propòsit va ser absoluta, i això és d’agrair ja que palesa, una vegada més, el seu compromís amb un dels motors del turisme com ho és la restauració.

El novè Tarragona dTapes ha estat un èxit. I ho ha estat per molts motius:

Per la qualitat de les propostes presentades a concurs pels 37 establiments participants.

Per la visualització, com deia abans, de la qualitat de les creacions sorgides dels restauradors d’aquí.

Per la visibilitat que hem donat a la marca Tarragona.
Per la resposta ciutadana assolida.
Per l’excel·lent organització d’un esdeveniment que suposa moure molt fils.
Per la confiança dels nostres patrocinadors, començant per Moritz que s’hi va sumar des d’un primer moment.

I pel fet de que el Tarragona dTapes ha contribuït a eixamplar el nom de Tarragona i s’ha sumat a uns esdeveniments que durant unes setmanes han fet que la nostra ciutat estigués al rovell de l’ou.

Els Jocs Mediterranis, la Fira del Vi, la celebració de Sant Joan i Sant Pere, el Tarragona dTapes…han fet que Tarragona vibri com mai. I també han aconseguit que l’AEHT hagi recuperat una iniciativa que sempre és benvinguda pels nostres restauradors. Poques promocions són tant impactants i tenen tant de retorn com el Tarragona dTapes.

I és que pel sector el Tarragona dTapes és això: una promoció que des de l’AEHT oferim als restauradors per tal de que en treguin el màxim profit i durant 18 dies facin mans i mànigues per atraure una clientela àvida d’assaborir noves propostes en format tapa i de descobrir establiments que d’altra manera potser no visitarien mai.

Felicitats als restaurants guanyadors: La Pepita, Cal Mano i Octopussy per la forquilla de plata, i al restaurant Cócvla per la forquilla d’or.

Llegeix la notícia publicada al Diari de Tarragona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *